tirsdag den 13. oktober 2009

time-out

Jeg holder time-out idag. Jeg tror Anarkisten har smittet mig, eller hun har i hvert fald forsøgt - som om den slags bider på mig! *hoster og pudser næse*

Aja jeg overdriver, men sådan kunne det ende hvis jeg ikke bliver under sengen i dag og behold! jeg skrev til lederen min og sagde at jeg var nødt til at blive hjemme for ikke at blive rigtigt syg og så sagde han "", hmm jeg har faktisk ikke læst hvad han skrev tilbage...

brb

Nå det var heldigt nok, ingen ko på den is. En ekstra opgave og 'god bedring', det er lige til at klare.

Jeg blogger sjældent den mad jeg laver, mest fordi jeg synes der ikke er så meget spændende ved den, og især fordi jeg enten følger en opskrift temmelig slavisk eller den anden yderlighed: smider noget sammen uden den mindste ide om hvor meget af hver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar