tirsdag den 31. august 2010

lejlighedstanker

Nå.

Som jeg måske har nævnt en gang eller to har jeg fået mig det der kærestedyr, som jeg har tilbragt umådeligt meget tid med, og i samme ombæring umådeligt lidt tid i min egen lejlighed (hans passer bare bedre til 2 personer).
Så hver gang jeg diskret fremhoster fakta angående hvor længe det er siden jeg egentligt har tilbragt mere end 15 minutter i min egen lejlighed, endsige sovet der, spørger folk: hvorfor er det lige du stadig har en lejlighed selv?

Men altså...

Vi HAR jo ikke kendt hinanden mere end... (tænker og regner) knap 5 måneder, og det ér bare noget andet hvis jeg pludseligt ikke havde min egen. Tænker jeg...

Og altså... han ér jo ufatteligt dejlig og jeg tror ikke han har forfærdelige hemmeligheder eller hæslige karaktertræk jeg ikke kender til (det lød bare lidt forkert, hm?)...

Oh fuck it. Nogen gange tænker jeg at det ville være nemmere bare at flytte rigtigt ind, især fordi vi jo HAR boet sammen siden vi mødtes. Jeg har fyldt mad, mel og tøj ind hos ham uden hæmninger, men argh! hvad nu hvis alting ændrer sig hvis jeg flytter rigtigt ind?

Crap

Måske skal jeg bare lade det flyde

11 kommentarer:

  1. Well, jeg flyttede rigtigt sammen med Max efter 3 uger. If the shoe fits...og alt det der.

    SvarSlet
  2. det er sandt nok, det er den lede 'hvad nu hvis' der spøger.

    Hmm, den blir jeg nødt til at ignorere. kan sq ikke baserede mit liv på 'hvad nu hvis'

    SvarSlet
  3. Carpe diem, og alt det der...
    Det sidste skridt er nok alligevel ikke så stort, så du skal ikke være bange for at tage det :-)

    SvarSlet
  4. @Signe, du har sq nok ret. Jeg plejer at overtænke sådan noget ud over alle grænser :-D

    SvarSlet
  5. @Losarinas mor, meget forvirret i hvert fald :-D

    SvarSlet
  6. Go for it. Det skal jeg jo sige. Men altså. Go the fuck for it :) Det skal nok blive godt.

    SvarSlet
  7. jeg har lige slæbt mig en pukkel til, ved at slæbe ting ned til min lejlighed hvor jeg fik gæster og så tilbage til KDs lejlighed i dag. Goddamn!

    SvarSlet
  8. Go go go go go go go go go go go go go go! ;)

    SvarSlet
  9. jojo, vi ér jo 2 om at bestemme det ;-)

    SvarSlet
  10. Let it flow let it flow let it flow....


    Han vil da gerne, tror jeg. Det er jo DIG!

    SvarSlet