tirsdag den 31. august 2010

migmigmig!

Jeg er sådan en der læser på masser af blogs, men næsten aldrig kommenterer.

Det er måske egentligt ikke godt i ånden af at vise hvor meget jeg egentligt holder af at læse med rundt omkring, men jeg synes tit bare det blir noget ral, når jeg skal tvinge mig selv til at sige et eller andet, til en random blogpost. Jeg vil bare lige sige at jeg læser med derude, nyder det vældigt meget og blir super inspireret :-D

Anywho. Jeg er blevet tagget af TBS aka The Blogless Sister (ret misvisende navn efterhånden egentligt), jeg skal skrive 10 ting om mig selv, jeg har en grum mistanke om at jeg for nogle måneder siden er blevet tagget flere gange, hvor jeg bare aldrig fik gjort noget ved det... beklager! Det var i en periode med mindre overskud og det var en af de ting der blev sorteret fra.

1. Jeg har indtil videre spist 2 bananer og 1 pære på arbejdet i dag.

2. Jeg har aldrig været særlig god til at sige 'jeg elsker dig', men jeg bliver langsomt bedre. Tak kagedåser og kærestedyr.

3. Jeg synes selv min håndskrift er blevet pænere med årene, men bestemt ikke mere læselig for andre.

4. Jeg er virkelig god til at ødelægge mine briller, så jeg tror endelig jeg har besluttet at jeg bliver nødt til at have et ekstra par.

5. Det var 4 punkter i træk der startede med 'jeg'. Det er jeg yderst begejstret over, faktisk. Faktisk ville jeg ha skrevet 'egentligt taget' i stedet for 'faktisk' i den sidste linie, men så kom jeg i tvivl om hvorvidt det hedder 'egentligt talt' eller 'egentligt taget' og med alle de stave- og ordnazier der er i min omgangskreds turde jeg ikke.

6. I samme ombæring er jeg altid lidt bekymret når jeg skriver 'lissom', 'osse' og 'ha' i stedet for de rigtige ord. Frygter altid lidt at Ibber og TBS kommer efter mig.

7. Jeg har fået en sang på hjernen, den er vist nok fra MC Fight Night, så måske hedder det en rap i virkeligheden? Problemet er at jeg kan kun starten, og jeg ville virkeligt gerne kunne resten også. Den lyder sådan her:
Yo Quark det' din føs'da'. Den skal du fejre med Tjalfe og Røskva.
Tjalfe han har købt dig en kyskage. men han er egentligt ligeglad med det' din føs'da'!
Kom frisk, hvem ved hvor det er fra, så jeg kan lære resten?

8. Det irriterer mig grænseløst når jeg ikke kan finde ud af den slags ting.

9. Jo mindre jeg siger, jo mere bekymrer jeg mig over et eller andet.

10. Jeg er faktisk god til mit job, når jeg tager mig sammen og gør det.

Jeg har set den her har faret over blogland som en ildebrand, men jeg prøver at tagge nogen jeg ikke har set få den, så here goes: Klidmoster og eh.... crap. seriøst - vil I evt. bare tage den til jer?

5 kommentarer:

  1. *suk* Jeg deltager ellers normalt ikke i den salgs pjank - men når det nu er dig, som jeg osse elsker, så vil jeg gøre en undtagelse ;-)

    SvarSlet
  2. Ih tak fordi du ville lege! Jeg lover at jeg ikke kommer efter dig, når du lissom skriver fonetiskt, igåss. Det er en del af blogcharmen, og så mås man godt!

    SvarSlet
  3. @Malou, det er totalt frivilligt, jeg har vist ignoreret en fra dig engang, så gør det kun hvis du vil ;-)


    @Tine Det er en fornøjelse, jeg får lov at skirve totalt random om mig selv - I låvs it. Haha, ok, så tror jeg bare jeg fortsætter UDEN bekymring :-D

    SvarSlet