tirsdag den 24. august 2010

nye (sære) opdagelser

Jeg har lige lært noget om mig selv.

Egentligt vidste jeg det vel godt et eller andet sted tilbage i hjernekulen, men det var ikke noget jeg havde skænket den mindste tanke endsige var bevidst om.

Nå, jeg har jo fået den der kæreste, og det er ikke fordi jeg bor hos ham, jeg har bare ikke sovet i min egen seng i ca. 2½ måned. Muligvis har vi snakket om at vi kunne tage på ferie nede i min lejlighed, det ville være lissom at tage i sommerhus (minus vandet, vejret og udsigten), for der er ingenting dernede, så det ville være totalt primitivt og udflugtsagtigt.

Anywho, jeg skiftede sengetøjet oppe i dyrets lejlighed og indså pludseligt at det vil føles mere rigtigt på en måde, den dag jeg har vasket mig igennem alt sengetøjet, for det føles helt sært at lægge noget på jeg ikke havde haft fingrene i gennem hele processen.

Det her gav mere mening i situationen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar