mandag den 23. august 2010

diverse ral

... og bortset fra det

Totalt den særeste weekend længe. Jeg skyder skylden på hormoner, ellers ved jeg sq ikke hvad der er i vejen. Jeg har svævet rundt i limbo, ugidelighed og ubeslutsomhed. Jeg har været udenfor lige præcis 2 gange denne weekend og første gang var primært for at købe ind til kagebagning. Og jeg er tilsyneladende blevet afhængig af at spille Napoleon - jamen hallo! kunne det ikke ha været et spil med udvikling i? Jeg forstår bare ikke hvorfor det er så svært at trykke 'Afslut' i stedet for 'Spil et spil mere', tilgengæld er jeg ved at være rimelig hardcore og min succes nærmer til 100%...

Men apropos kager, så kommer der lige en lille update på mit projekt 'tab rigtig meget'. Det er sq snart et år (faktisk 10 måneder) siden jeg besluttede at jeg ville tabe mig. Jeg HAR fået min cykel (ikke helt efter planen, men pyt med det) og faktisk har jeg tabt ca 10 kg i den tid. Det har så stået mere eller mindre stille de sidste par måneder, men jeg har holdt vægten uden problemer, så det ser jeg stadigvæk som en succes.

Nåmenaltså jeg ville bare lige sige det, fordi det lyder så pænt og jeg trænger til at skub så jeg kan komme ned under det næste runde tal på vægten.

Såeh...

Hejhej!

4 kommentarer:

  1. Tillykke, flot gået (altså mest med vægttabet, ikke så meget med napoleon...)!

    SvarSlet
  2. jeg er sq heller ikke selv så stolt over den %, det er vel ikke lige det jeg blir berømt og et udflugtsmål for...

    Tak! nu skal jeg altså bare lige ned over det forbistrede tal sq!

    SvarSlet
  3. Teløk og på med vanten....og pedalen ;o)

    SvarSlet