fredag den 24. september 2010

jeg havde overvejet det så længe, men alligevel

Jeg har fået lavet en tatovering. Min første og jeg er meget glad for den. Kigger beundrende på den og aer den dagligt. Den symboliserer og skal huske mig på at selvom noget er simpelt i sig selv, så vil det altid hænge sammen med andre ting og på den måde være kompleks.

Under en uge efter jeg fik den lavet gik det op for mig, at det ved jeg jo faktisk godt. Det ved jeg jo faktisk helt vildt godt, det er jo nærmest min mantra at ingenting er simpelt, men altid hænger sammen med andre ting og derved er mere besværligt - undskyld udfordrende - end man tror fra starten.

I ca 2 sekunder var jeg paf og lidt sådan 'damn! den er jo for helvede kun PERMANENT, tøs! wtf to do now' så indså jeg at det stadigvæk er rigtigt, selvom det er noget jeg er fuldt bevidst om og i og med den viser det ene viser den også den anden side: nemlig at noget der er komplekst også bare består af enkeltdele der ofte er meget nemmere at overskue end helet. Og dét er måske meget godt for mig at huske, engang imellem (eller hele tiden).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar