onsdag den 22. juli 2009

køretur (ligegyldig info)

Jeg er kørt hele vejen til Ringkøbing i dag, det var en del af aftalen da jeg flyttede laaaangt væk fra mit arbejde. Jeg kommer forbi ca. en gang om ugen, for at snakke om de ting og problemer der er opstået siden sidst.

Det er fint nok, der er rigtigt mange dejlige mennesker i Ringkøbing og jeg har arbejdet sammen med dem i... bumbum 2½ år? Der er lang tid og også lidt mærkeligt ikke at se dem hver dag længere - tænk alle de gode grin jeg misser!

Men jeg kører ca 1 3/4 time hver vej og det er så keeeedeligt... (ja jeg er en sucker for underholdning) og hele dagen forsvinder bare, buhu!
For at dele sol, vind og tid lige, kører jeg hjemmefra samtidigt som jeg normalt går, og burde gå så jeg ca. kan være hjemme samme tid som jeg ellers plejer, men uj det er svært. Jeg møder jo kl 9, og så at gå igen kl 15.00? det føles bare som om jeg pjækker!

Men i dag skal det være, jeg gør det sq! jeg tager herfra kl 15!

Jeg skal jo også liiige ud til huset og luge, liiige i Kop&Kande og liiige i Kvickly og købe proviant til den lange lange rejse. Jeg kommer sq ikke hjem før kl 19 alligevel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar