mandag den 21. juni 2010

totalt indsigtsfuldt

Jeg vil godt indrømme, at jeg er sådan en der taler om vejret, nogen gange også meget og flere gange om dagen. Jeg vil også gerne indrømme at jeg har bitchet over den danske sommer so far.

Det sidste vil jeg gerne trække i mig igen nu og undskylde overfor alle jeg har belemret med det synspunkt.

Jeg havde totalt glemt min egen teori og beslutning om at årstiderne da helt klart snarere følger jævndøgn og solhvervene snarere end 1. marts/juni/september/december.

Og det passer jo tydeligvis! det er sommer solhverv i dag, og der skulle blive varmere, varmere og mere sommerligt fra nu af. Point proven without a doubt.

Faktisk blev det også rigtig vinter ca. midt i december, og jeg kan helt sikkert godt hale andre tilfælde (og kun dem) der understøtter min teori ind. :-D

2 kommentarer: