tirsdag den 27. april 2010

elsk din krop og behandl den pænt

*vinker*

Jeg sværger, jeg er her. Har bare været nedlagt af livet og noget sygdom.

Det jeg vil sige er i virkeligheden bare at man skal eddermugme være glad for sin krop, især når den virker. Drik vand! Behandl den pænt, for damn hvor er man afhængig af den.

Vi kan både gå, stå, løbe, tumle og sidde - det er helt fantastisk! Jeg ved godt at jeg glemmer det igen, lissom vi alle gør, for den er her jo hver dag og hele tiden. Vi tager den for givet, men i virkeligheden er den jo fantastisk kompleks og kræver sq ikke ret meget tilgengæld for alt det vi har mulighed for gennem den.

Jojo, den er da også irriterende og jeg har masser af ting jeg ikke er 100% tilfreds med, men hallo! Den er sq da MIN krop, og i virkeligheden elsker jeg den også præcis som den er, fordi den også er mig.

2 kommentarer: